Airsoft Barrel and Bucking Wont Fit in Hopup

Airsoft Barrel and Bucking Wont Fit in Hopup


  1. Man of War

    Man of War Well-Known Member

    Lid geworden:
    2 april 2017
    Berichten:
    138
    Leuk Bevonden:
    37
    Omdat er zoveel keus is en ik eigenlijk geen idee heb waar ik moet beginnen. Stel ik op dit forum maar de vraag.

    Omdat ik de range van mijn replica wil vergrootten, wil ik de hopup, barrel, bucking en, als ik een nub ook nodig heb, de nub van mij SA A04 upgraden. Maar ik weet eigenlijk niet goed wat ik nodig heb en wat verstandig is om te kopen. Nu balance mij alleen nog de vraag wat raden jullie aan?

  2. Voormalig-Forumlid-161220

    Lid geworden:
    xv feb 2016
    Berichten:
    5.236
    Leuk Bevonden:
    2.554
    Bucking en nub is een apartment hop een goede, driblet ins zoals de maple leaf en prometheus zijn een optie of je kan een flat nub kopen en een Grand&Grand Green of Prometheus royal en deze flat hoppen en gebruiken. Qua barrel is het afhankelijk van je budget, wil je een goedkopere variant dan is een ZCI of madbull een goede optie, kan je wat meer uitgeven dan ga je naar Prometheus of PDI kijken. Hop up bedchamber vervangen is meestal alleen echt nodig als de stock sleeping accommodation heel slecht is of er iets kapot aan gaat, maar de stock specna chambers zijn meer dan prima. Als je hem toch per se wil vervangen, dan raad ik een Lonex aan.
  3. Man of War

    Man of State of war Well-Known Fellow member

    Hat geworden:
    ii apr 2017
    Berichten:
    138
    Leuk Bevonden:
    37
    Bedoel je met driblet ins dat de bucking en de nub al geflathopt zijn? Heb jij een idee waar ik een 240 barrel kan vinden?
  4. Voormalig-Forumlid-161220

    Hat geworden:
    15 feb 2016
    Berichten:
    5.236
    Leuk Bevonden:
    2.554
    Ja dat klopt inderdaad dan zijn ze al een vorm van flat hopped en hoef je er niks meer aan te doen. Ligt er geheel aan wat je wil uitgeven, maar iets korter als dat is ook prima zoals een 229mm.
  5. Jan

    HQ Oud lid

    Hat geworden:
    ten mei 2014
    Berichten:
    four.019
    Leuk Bevonden:
    two.394
    Interdasting! Heb net weer mijn beloning gekregen van een maand werken dus ben ook "in the market" voor een upgrade. R-Hop zijn een hoop mensen ook idolaat van. Heb jij daar toevallig ervaring mee @Rebelattack ? Ik heb in ieder geval één video gezien waar ze zeggen dat R-Hop vooral pas wat gaat doen wanneer je met zwaarde BB'due south (.32 en zwaarder) schiet.
  6. Voormalig-Forumlid-161220

    Lid geworden:
    xv feb 2016
    Berichten:
    5.236
    Leuk Bevonden:
    two.554
    Klopt ook, voordelen zijn er vooral met zwaardere bulletin board system, ook mede doordat je iets minder FPS verliest omdat er een stuk minder contact nodig hebt dan met een bucking en het feit dat het niet slijt. Mensen zeggen dat R-hop het voordeel heeft dat het consistenter hop geeft en daardoor een betere effectieve range (accurater schieten op range, vergroot je effectieve range, dus niet max range, die blijft gelijk en is afhankelijk van KE) geeft dan een flat hop, maar goed het zal tussen .20 tot .30 gram bbs praktisch niks schelen in resultaten tussen een R-hop en een drop in apartment hop. Reliku heeft er een mooie video over en je ziet ook daar in de comments een reeks discussie zijn op basis van een aantal punten.

    Het grootste voordeel van een R-hop is nog wel kosten, als je het zelf kan natuurlijk, een stuk siliconen slang kost nog geen three euro, een M-nub maken kost je nog geen 50 cent en dan hoef je alleen de stock bucking te flat hoppen en ben je klaar. Ik bedoel zeker als men consistent een goede patch kan snijden is er weinig redenen tot het spenderen van geld op flat hop buckings en nubs.

  7. Voormalig-Forumlid-161220

    Hat geworden:
    xv feb 2016
    Berichten:
    five.236
    Leuk Bevonden:
    two.554
    Prometheus is beter dan madbull maar goed dat is ook te zien in prijs, de flat nub niet de bridge en de bucking is niet goed, alter flat hop had ik moeten zeggen niet de prometheus, ik zou gewoon voor een maple leafage nub en bucking gaan.
  8. Voormalig-Forumlid-161220

    Lid geworden:
    15 february 2016
    Berichten:
    5.236
    Leuk Bevonden:
    ii.554
    Nub wel, bucking is voor een ander type butt, je moet een macaron hebben en daarbij 60 graden.
  9. Man of War

    Man of State of war Well-Known Member

    Chapeau geworden:
    2 apr 2017
    Berichten:
    138
    Leuk Bevonden:
    37
    Ben nu bezig met het plaatsen van de nub. Moet ik dice vast lijmen aan dat armpje? Zo ja met welke lijm?
  10. Voormalig-Forumlid-161220

    Lid geworden:
    15 feb 2016
    Berichten:
    5.236
    Leuk Bevonden:
    two.554
    Nee totaal niet, deze moet gewoon vrij kunnen bewegen zodat hij onafhankelijk van de hoek altijd recht op de bucking drukt, maar goed hij blijft niet zitten waarschijnlijk, wat vet zorgt ervoor dat hij lang genoeg aan de arm blijft plakken dat je deze kan installeren of je kan hem op de bucking zetten in de juiste positie en dan installeren.
  11. Man of War

    Man of State of war Well-Known Fellow member

    Hat geworden:
    2 apr 2017
    Berichten:
    138
    Leuk Bevonden:
    37
    Ook krijg ik de barrel spacer niet van de oude barrel zijn daar nog tips voor?

    Laat maar is al gelukt!
  12. Ik gebruik een Prometheus barrel, firefly nub en een Maple Foliage 60graden bucking en bij mij werkt dit perfect.
  13. vanTilburg

    Lid geworden:
    30 aug 2018
    Berichten:
    xiii
    Leuk Bevonden:
    0
    Goedemiddag

    Ik heb hier dus ook een maple leaf macron threescore met maple leaf nub.. maar ik krijg veelte veel hopup. enig idee wat ik hier tegen kan doen?

  14. zelfs met de hop helemaal open?

Deel Deze Pagina

Airsoft Barrel and Bucking Wont Fit in Hopup

Posted by: ramiresyouning.blogspot.com

0 Response to "Airsoft Barrel and Bucking Wont Fit in Hopup"

Post a Comment

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel